Special Acknowledgment

Highest gratitude I present to my beloved parents and family who are always there for praying my excellence and happiness.

I dedicated this blog especially for my precious friends who share with me the successes, tears, joys, bitter and sweetness of growing up.

Without all of these people I would never grab this great life. Thanks to Allah for giving me a chance to taste this wonderful life...^_^

Monday, October 4, 2010

Track 015 : Cinta Yang Sempurna

Terbawa aku dalam rasa
Yang selama ini terlupa
Ooohhh Ooooh
Mungkinkah ini cinta…

Hatiku cuba
Tuk mencari
Kemana aku telah pergi
Ooohh Oooh
Mungkin ini semua mimpi

*
Hanya ilusi
Cinta yang menipu
Keindahan yang semu
Semua hanya palsu
Keindahan semu
Semua hanya palsu

**
Bawa aku….
KepadaMu...
Keindahan yang tak semu
Peluk aku
Jangan pernah
Kau biarkan
Ku terlupa padaMu...

Kasih tempat mengadu
Takkan ada cinta yang bisa sempurna
Selain kepadaMu
KepadaMu...

* Repeat 1
** Repeat 2

Lyric Source : http://www.budiey.com/lirik-lagu-cinta-yang-sempurna-6ixth-sense-feat-noe-letto/

Salam...

Dah beberapa hari saya tak update. hehehe. bukan tak nak update tapi memang kepenatan dari kegiatan seharian. InsyaAllah saya akan cerita balik apa yang berlaku dari hari rabu lepas sapai hari minggu semlam. memang saya mengalami hari-hari yang ceria walaupun cabaran tetap ada. Ala..nama pun asam garam kehidupan tapi Alhamdulillah masih diberi kekuatan.

Hari ni masa keluar jap pegi bayar bil dengar lagu ni kat kedai saya bayar bil ni. Memang saya suke lagu ni. Nyanyian 6th Sense dengan Neo dari Letto, band dari Indonesia. Sekali dengar lagu ni macam lagu cintan bese tapi sebenarnya lagu ni ada maksud yang lebih mendalam. Ya cinta pada Tuhan Yang Esa Allah SWT. Jadi sambil-sambil la kita hayati dan enjoy. Layan~

No comments:

Post a Comment