Special Acknowledgment

Highest gratitude I present to my beloved parents and family who are always there for praying my excellence and happiness.

I dedicated this blog especially for my precious friends who share with me the successes, tears, joys, bitter and sweetness of growing up.

Without all of these people I would never grab this great life. Thanks to Allah for giving me a chance to taste this wonderful life...^_^

Friday, October 29, 2010

Track 019 : What a Wonderful Week

Salam...

Alhamdulillah, dah masuk hari akhir bekerja dalam minggu ni. Syukur perjalanan minggu ni lancar. Kerja meet on schedule. InsyaAllah projek ni akan progress dgn baik. Master? InsyaAllah takde masalah gak. Satu pengajaran yang diperoleh dalam minggu cemerlang ni, apabila kita mulakan hari kita dengan memuju Allah, memohon doa daripdaNya insyaAllah akan depermudah segala urusan dan rezeki akan lebih murah. Bukan nak kate takde cabaran dalam pekerjaan atau kehidupan cuma apabila kita berserah segala-gala kepada Ilahi akan mudah bagi kita hadapi dugaan. Amin ^_^

Waaa minggu depan seronok. InsyaAllah saya akan mengikut Supervisor, Encik Adzly serta team mate projek boiler header inspection robot ni pegi site visit ke Manjung Power Station Perak. Ini satu pengalaman yang baru bagi saya dan sudah pasti tidak akan melepaskan peluang ni utntuk berjalan2 ( ni rupanya niat sebenar hehehe). Tapi apa-apa hal pun yang penting untuk menimba ilmu dan pengalaman sebanyak mungkin dan berusaha untuk contribute dalam projek besar ni. Projek ni la tempat saya cari makan untuk kelulusan master saya so kne wat yang terbaik. InsyaAllah, saya optiimis ! hehehe

Pas balik pulak ujung minggu depan 7 Nov akan bersama-sama sahabat pergi outdoor nek ATV.waa ni pun mende baru dalam idup saya. Looking forward to it. Hurmm nampak gaya bulan 11 ni banyak mende menarik akan berlaku. Seronok2.hehehe.. Kla setakat ni saja. Till then...

2 comments: