Special Acknowledgment

Highest gratitude I present to my beloved parents and family who are always there for praying my excellence and happiness.

I dedicated this blog especially for my precious friends who share with me the successes, tears, joys, bitter and sweetness of growing up.

Without all of these people I would never grab this great life. Thanks to Allah for giving me a chance to taste this wonderful life...^_^

Saturday, September 5, 2009

Track 001 : Mukadimah

Bismillahirahmanirahim...

Assalamualaikum, salam sejahtera kepada para sahabat, pembaca-pembaca dan pengunjung-pengunjung blog sekalian.


Ini first time saya menulis blog. Mungkin ramai rakan-rakan yang terasa janggal sket bila saya menggunakan kata ganti diri 'saya'. Pada saya, saya memilih kata ganti diri ni disebabkan rasa hormat saya kepada anda yang membaca blog ni. Sebenarnya dah lama saya 'kepingin' untuk menulis tetapi terdapat constraint yang tidak mengizinkan saya untuk menulis. Banyak lagi benda yang saya kena belajar untuk menulis blog ni. So, segala tunjuk ajar dan komen dari anda semua amat saya hargai. ^_^

Harap kita dapat jadikan blog ni sebagai tempat kita berkongsi apa sahaja lebih-lebih lagi pendapat, emosi, pengalaman, pengetahuan dan teguran-teguran yang membina. Till then~

2 comments:

  1. yosh!! akhirnya.ade org same mcm mimi.
    guna kata nama 'saya'..mimi pon lbey selesa utk guna saya.

    gud luck kuch~ insyaAllah dkt blog ni kite bley express our feeling,fun,joy,tears and everything

    ReplyDelete
  2. thanks mimi. nanti share2 la features2 yg best yg bley letak kat blog ni ^_^

    ReplyDelete